Opgelet!
Onze hoofdingang van site 1 is tijdelijk afgesloten. De nooddeur staat open aan de linkerkant van de hoofdingang. Rolstoelgebruikers kunnen langs de achterkant van het gebouw via onze andere inkom, binnen. Alvast bedankt voor uw begrip.

SUGGESTIES & KLACHTEN:

Wij doen ons uiterste best om u een goede service te bieden en u zo goed mogelijk te helpen.
Uiteraard horen wij het graag als u tevreden bent, maar ook moest dit niet zo zijn.

Opgelet: opmerkingen over de huisartsenwachtpost, moet u melden op hun website. Wij verhuren de lokalen tijdens de wachtdienst, maar staan niet in voor de dienstregeling!

Contacteer ons via het contactformulier waarop u uw klacht of suggestie kunt omschrijven en toelichten. Enkel zo kunnen wij samen werken aan een betere dienstverlening op elk niveau.

U ontvangt van ons binnen de 5 werkdagen een ontvangstbewijs en uw melding zal overgemaakt worden aan de betrokken dienst/afdeling. Antwoord zal gegeven worden na behandeling van de klacht binnen 15 werkdagen.