In Somedi stellen we alles in het werk om uw afspraak zo vlot mogelijk te laten verlopen.

Bij de inschrijving zal het personeel vragen naar uw:

  • identiteitskaart
  • verwijsbrief arts
  • lijst van de geneesmiddelen die u neemt
  • naam van uw huisarts

Bij een arbeidsongeval:

  • naam en adres van uw werkgever
  • naam en adres van de verzekering
  • polisnummer en dossiernummer verzekering
  • datum van het arbeidsongeval

Voor een expertise:

  • de verwijsbrief van de opdrachtgever voor de expertise 

Voor patiënten met een buitenlandse verblijfplaats (domicilie):

  • verzekeringskaartje of formulier E112 of garantieverklaring van uw zorgverzekeraar
  • Europese Ziekteverzekeringskaart

Eventueel medische documenten meebrengen:

  • eventuele radiografieën en/of bloedonderzoeken
  • vaccinatiekaart
  • bloedgroepkaart
  • allergiekaart

 
Als dat voor u van toepassing is, brengt u ook een waarborgregeling van een OCMW of betalingsverbintenis van een andere instantie die borg staat voor de betaling van de kosten mee.